Umowa o zarządzanie częścią przedsiębiorstwa
Przeznaczenie umowy:
Kiedy prowadzone przez Ciebie przedsiębiorstwo gospodarcze prosperuje w bardzo dobry sposób i nie nadążasz z zamówieniami czy też obsługą klientów - zamiast zatrudnienia pracownika na umowę o pracę, możesz zatrudnić osobę, która również prowadzi przedsiębiorstwo na podstawie umowa o zarządzanie częścią przedsiębiorstwa.
Uwagi:
Oprócz umowy w dokumencie znajdują się dwa załączniki:
1. Zakres obowiązków menedżera
2. Zasady ustalania premii
, które stanowią integralną część niniejszej umowy.
Informacje techniczne:
Umowa zapisana jest w postaci dokumentu tekstowego, którą można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji umowy na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia umowy:
Umowę należy sporządzić w co najmniej dwóch egzemplarzach - po jednym dla każdej ze stron.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
zarządzanie częścią przedsiębiorstwa,umowa o zarządzanie,umowa z menadżerem,umowa z managerem,umowa praca,umowa,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Umowy związane z pracą
Umowa o pracę na czas wykonania określonej pracyUmowa o pracę - jeden ze sposobów nawiązywania stosunku pracy. Czynność prawna polegająca na złożeniu zgodnych oświadczeń woli przez pracownika i pracodawcę, w których pracownik... |
Zobacz | Pobierz | |
Umowa o pracę członka zarządu spółkiUmowa o pracę członka zarządu spółki przeznaczona jest dla spółek, które zamierzają zatrudnić osobę tylko i wyłącznie jako członka zarządu danej spółki (np. fachowca w danej... |
Zobacz | Pobierz | |
Rozwiązanie umowy o pracę z zastosowaniem skróconego okresu wypowiedzeniaZgodnie z art. 36 § 6 K.p., w przypadku wypowiedzenia umowy (zarówno z inicjatywy jednej, jak i drugiej strony) pracodawca i pracownik mogą w drodze porozumienia ustalić wcześniejszy... |
Zobacz | Pobierz | |
Rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzeniaMasz prawo zwolnić pracownika bez zachowania okresu wypowiedzenia - w przypadkach naruszenia przez pracownika warunków umowy, utraty uprawnień koniecznych do wykonywania pracy na... |
Zobacz | Pobierz | |
Porozumienie zmieniające rodzaj i warunki umowy o pracęJakakolwiek zmiana w treści umowy o pracę musi się odbyć za porozumieniem stron. Jeżeli np. chcesz zmienić stanowisko pracownika albo zakres obowiązków - musisz to uzgodnić z... |
Zobacz | Pobierz | |
Umowa o pracę na czas nieokreślonyUmowa o pracę - jeden ze sposobów nawiązywania stosunku pracy. Czynność prawna polegająca na złożeniu zgodnych oświadczeń woli przez pracownika i pracodawcę, w których pracownik... |
Zobacz | Pobierz | |
Aneks do umowy o pracę zmieniający miejsce wykonywania pracyZmieniasz siedzibę prowadzenia działalności gospodarczej, czy też po prostu chcesz przenieść swojego pracownika na swój inny punkt - filię? Sporządź odpowiedni Aneks do umowy o pracę... |
Zobacz | Pobierz | |
Informacja o warunkach pracyDo każdej umowy należy dołączyć informacje o warunkach wykonywanej pracy przez pracownika. W warunkach tych należy określić m.in. norma czasowa pracy, częstotliwość oraz sposób wypłacania... |
Zobacz | Pobierz |