Pismo z pytaniem o dokonywanie zakupów na kredyt
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli zamawiasz produkty lub świadczenie usług od dłuższego czasu u jednego kontrahenta, płacąc przy tym cały czas gotówką - zapytaj o możliwości zamawiania na kredyt.
Uwagi:
Otwarcie kredytu u kontrahenta daje Ci wiele możliwości, ale również zostajesz zobowiązany do regulowania płatności w terminie. Na takie rozwiązanie każda firma musi "zasłużyć" swoją wiarygodnością oraz terminowymi płatnościami.
Informacje techniczne:
Pismo można od razu wydrukować, wypełnić ręcznie i wysłać do kontrahenta, u którego chcesz skorzystać z kredytu na towary lub usługi. Można również bez problemu edytować dokument (za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice) na potrzeby firmy - wypełniając pismo elektronicznie, dodając np. dane firmowe oraz kontrahenta, etc.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo z pytaniem o dokonywanie zakupów na kredyt należy przesłać do kontrahenta, u którego chcesz dokonywać zamówienia na kredyt.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
Pismo z pytaniem o dokonywanie zakupów na kredyt,wzór pytania o zakupy na kredyt,przykładowe zapytanie o zamówienie na kredyt,zapytanie o płatność na termin,płatność na termin,przykładowe zapytanie o płatność terminową,pytanie o płatność na termin
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
Prośba o przedłużenie terminu płatnościJak wiadomo, nie zawsze można wywiązać się ze swoich zobowiązań. Niejednokrotnie możliwość uregulowania płatności wiąże się ze sprzedażą konkretnemu klientowi. Zdarzają się sytuacje, że... |
Zobacz | Pobierz | |
Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001 przeznaczona jest dla firm, które wprowadziły w swoich strukturach standaryzację według norm ISO 9001:2001. |
Zobacz | Pobierz | |
Księga pocztowa - poczta wychodzącaAby nie pogubić się w wysyłanej korespondencji firmowej dobrze jest wprowadzić dokument - Księga pocztowa - poczta wychodząca . W księdze tej należy wprowadzać każdą korespondencję... |
Zobacz | Pobierz | |
Wezwanie do zapłatyJeżeli Twój kontrahent spóźnia się z płatnościami pomimo kontaktów telefonicznych z Twojej strony wyślij mu wezwanie do zapłaty . Jest to pierwsza oznaka, że sprawa może skończyć... |
Zobacz | Pobierz | |
Skarga z powodu złej jakości towaruOtrzymałeś od kontrahenta niskiej jakości towar ? Jak do tej pory nie miałeś takich problemów? Wyślij pismo z informacją o niezadowoleniu z ostatniej dostawy. |
Zobacz | Pobierz | |
Zwrot zamówienia z powodu niemożności jego realizacjiZdarzają się sytuację kiedy nie masz możliwości zrealizować danego zamówienia. Czy to z powodu braku towaru, czy zupełnie z goła odmiennych problemów. W takich sytuacjach warto... |
Zobacz | Pobierz | |
Uznanie uzasadnionej reklamacjiProwadzisz sprzedaż oraz serwis urządzeń? Twój klient zgłosił problem, a ekipa serwisowa go naprawiła? Po naprawie okazało się, że reklamacja była uzasadniona? Poinformuj o tym swojego... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o wstrzymaniu dostaw i rozwiązaniu umowyPodpisałeś kontrakt z firmą, która miała Cię zaopatrywać w określony towar? Po pierwszej dostawie okazało się, że nie spełnia on wymogów założonych w pierwotnej umowie? Zerwij umowę z... |
Zobacz | Pobierz | |
Informacja o przedłużeniu płatności wraz z upomnieniemJeżeli kontrahent wystąpił do Ciebie z prośbą o przedłużenie terminu płatności - możesz na to wyrazić zgodę. Wyślij do niego pismo z potwierdzeniem przedłużenia terminu płatności wraz... |
Zobacz | Pobierz | |
Zwrot towaru z powodu pomyłki magazynieraKlient zamówił u Ciebie produkt a osoba odpowiedzialna za pakowanie paczek omyłkowo wysłała zły towar? W ponownej przesyłce umieść ten list z przeprosinami za zaistniałą sytuację. |
Zobacz | Pobierz |