Pismo - Informacja o wstrzymaniu dostaw i rozwiązaniu umowy
Przeznaczenie pisma:
Podpisałeś kontrakt z firmą, która miała Cię zaopatrywać w określony towar? Po pierwszej dostawie okazało się, że nie spełnia on wymogów założonych w pierwotnej umowie? Zerwij umowę z winy dostawcy.
Uwagi:
W przypadku niespełnienia przez dostawcę warunków umowy przysługuje Ci prawo do odszkodowań z tytułu roszczeń klientów.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do edycji pisma potrzebny jest pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać do kontrahenta, który dostarczał towar.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
zerwanie umowy z dostawcą,rozwiązanie umowy z dostawcą,rozwiązanie umowy z winy dostawcy,zerwanie umowy z winy dostawcy,niewłaściwy towar od dostawcy,zły towar od dostawcy
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
Pismo do przewoźnika dotyczące zwrotu towaruZamówione w Twojej firmie produkty wysyłasz firmami kurierskimi? Klient nie odbiera towaru? Zdajesz sobie zapewne sprawę, że za magazynowanie przesyłki przez firmę kurierską jest PŁATNE... |
Zobacz | Pobierz | |
Ankieta ze skalą jakościKiedy chcesz sprawdzić jak Twój poziom usług odbierają kontrahenci i klienci - skorzystaj z rozwiązania jakim jest ankieta ze skalą jakości . |
Zobacz | Pobierz | |
Wezwanie do zapłatyJeżeli Twój kontrahent spóźnia się z płatnościami pomimo kontaktów telefonicznych z Twojej strony wyślij mu wezwanie do zapłaty . Jest to pierwsza oznaka, że sprawa może skończyć... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o zagubieniu towaru w trakcie transportuKlient wysłał do Ciebie uszkodzony towar na gwarancji? Naprawiłeś go, lecz mimo wysłania firmą kurierską odesłany produkt nie dotarł do klienta? Prawdopodobnie przesyłka zaginęła.... |
Zobacz | Pobierz | |
Zgłoszenie kandydata do pracyFormularz zgłoszenia kandydata do pracy pozwoli Ci - jako przyszłemu pracodawcy - zdobyć wiele informacji związanych z kandydatem. |
Zobacz | Pobierz | |
Potwierdzenie zamówieniaJeżeli klient zamówił większą ilość wyrobów czy też produktów sprzedawanych przez Ciebie, a zamówienie będzie realizowane w kilku etapach - potwierdź przyjęcie zamówienia podając jeszcze... |
Zobacz | Pobierz | |
Uznanie reklamacji i wymiana towaruTwój klient złożył reklamację na zakupiony u Ciebie produkt? Okazało się, że towar uszkodziła firma kurierska? Uznaj reklamację klienta oraz wyślij mu nowy produkt, a zwrotu kosztów za... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o otrzymaniu wadliwego wyrobu / reklamacjaZamówiłeś towar od kontrahenta, który później sprzedałeś? Klient, który kupił produkt zwrócił go z powodu usterki? Wyślij pismo reklamacyjne do kontrahenta. |
Zobacz | Pobierz | |
Ocena pracownikaBy podnieść wydajność w pracy - należy przeprowadzać wewnętrzny audyt z wykonywanej pracy. Na podstawie audytu możesz ocenić pracownika. Ocena pracownika pozwoli Ci na określenie... |
Zobacz | Pobierz | |
Księga pocztowa - poczta przychodzącaKażda firma, która chce być uważana za dobrze zorganizowaną - powinna posiadać dokument jakim jest Księga pocztowa - poczta przychodząca . W księdze tej należy odnotowywać każdą... |
Zobacz | Pobierz |