Pocztowa Książka Nadawcza
Przeznaczenie formularza:
Jeżeli wysyłasz dużo listów poleconych lub lub paczek, a potrzebujesz mieć dowody nadania - ten dokument jest właśnie dla Ciebie - Pocztowa Książka Nadawcza. Już nie będziesz musiał wypełniać dowodu nadania do każdej przesyłki i patrzył jak rośnie sterta małych druczków.
Uwagi:
Nie musisz też nabywać Książki Nadawczej na Poczcie. Są nieporęczne, drogie i do tego trzeba je wypełniać ręcznie. Kupując ten dokument otrzymujesz elektroniczną wersję Pocztowej Książki Nadawczej, którą możesz wypełniać na komputerze - nawet za pomocą metody "kopiuj-wklej" w przypadku prowadzenia sklepu internetowego - wysyłanie korespondencji nigdy nie było tak proste!
Informacje techniczne:
Pocztowa Książka Nadawcza zapisana w postaci arkusza kalkulacyjnego jest od razu przygotowana do pracy. Wystarczy na komputerze wypełnić odpowiednie rubryki - za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Inne:
Poczta firmowa - setki listów, a każdy z nich nadany listem poleconym. Przy standardowej Książce Nadawczej - męczarnia. Teraz dzięki elektronicznej książce nadawczej praca stanie się prostsza, szybsza i łatwiejsza - a to za tak niewielkie pieniądze!
Miejsce złożenia formularza:
Wypełnioną i wydrukowaną Książkę Nadawczą wystarczy zabrać ze sobą wraz z przesyłkami i udać się do Urzędu Pocztowego.
Miejsce zastosowania:
Poczta Polska
Słowa kluczowe:
Pocztowa Książka Nadawcza,elektroniczna Pocztowa Książka Nadawcza,Pocztowa Książka Nadawcza w postaci elektronicznej,gotowa Pocztowa Książka Nadawcza,przykładowa Pocztowa Książka Nadawcza,szablon Pocztowej Książki Nadawczej,Pocztowa Książka Nadawcza do druku,wysyłanie korespondencji,druki pocztowe,poczta firmowa
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
Ocena pracownikaBy podnieść wydajność w pracy - należy przeprowadzać wewnętrzny audyt z wykonywanej pracy. Na podstawie audytu możesz ocenić pracownika. Ocena pracownika pozwoli Ci na określenie... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo informujące o zasadach zwrotu towaruProwadzisz sprzedaż wysyłkową? Dołącz do każdego zamówienia podziękowanie za zakup oraz informację o możliwości zwrotu zakupionego towaru w przypadku, gdy nie będzie spełniał oczekiwań... |
Zobacz | Pobierz | |
Żądanie potwierdzenia zdolności kredytowania i referencjiJeżeli złożył u Ciebie zamówienie kontrahent, z którym w przeszłości miałeś problemy związane z uregulowaniem płatności - zażądaj od niego informacji nt. zdolności kredytowych oraz... |
Zobacz | Pobierz | |
Odpowiedź na zapytanie o wypłacalności firmyJeżeli wystąpiła do Ciebie firma z zapytaniem o wypłacalność firmy , z którą współpracujesz od dłuższego okresu czasu - wyślij odpowiedź. Być może to Twój kontrahent polecił tej... |
Zobacz | Pobierz | |
Protokół reklamacji - uszkodzenie fabryczneNabyłeś pewien produkt, który okazał się wadliwy? Uszkodzenie nie powstało na wskutek jego użytkowania, lecz w trakcie produkcji? Przygotuj sobie protokół reklamacji. |
Zobacz | Pobierz | |
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i informacja o braku towaruKlient przysłał zamówienie? Niestety towaru nie ma na magazynie, lecz na dniach powinien dotrzeć? Poinformuj o tym klienta - niech zdecyduje czy przeczeka kilka dni, czy anuluje zamówienie. |
Zobacz | Pobierz | |
Uznanie uzasadnionej reklamacjiProwadzisz sprzedaż oraz serwis urządzeń? Twój klient zgłosił problem, a ekipa serwisowa go naprawiła? Po naprawie okazało się, że reklamacja była uzasadniona? Poinformuj o tym swojego... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o brakach w przesyłceSkładałeś zamówienie na części/towar/artykuły różne ? Nie ma znaczenia - w przypadku gdy brakuje jakichkolwiek pozycji z listy zamówienia. Sprzedawca mógł omyłkowo nie dołączyć tych... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o chwilowym braku towaruKontrahent złożył w Twojej firmie zamówienie? Niestety cały towar został już wyprzedany a nie wiesz dokładnie kiedy będzie nowa dostawa? Wyślij do niego pismo z informacją o chwilowym... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Dotyczy wybrakowanego towaruZakupiłeś towar u kontrahenta. W momencie odebrania przesyłki wszystko wyglądało ok? Dopiero w trakcie stopniowej sprzedaży ujawniły się wady ukryte? Złóż reklamację do sprzedawcy. |
Zobacz | Pobierz |