Odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatności
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli kontrahent po raz kolejny wystąpił o przedłużenie terminu płatności - możesz mu odmówić, żądając przy tym zapłaty w określonym terminie.
Uwagi:
Wiadome jest, iż z różnych względów można się spóźnić z dokonaniem płatności. W geście firmy stoi zgoda na przedłużenie terminu ale nie można zapominać, że Ty również masz zobowiązania wobec kontrahentów i pracowników. Dlatego odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatności jest niekiedy nieunikniona.
Informacje techniczne:
Pismo można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji pisma odmawiającego przedłużenie terminu płatności na potrzeby firmowe za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo z odmową należy przesłać do kontrahenta, który poprosił o ponowne przedłużenie terminu płatności.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
Odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatności,wzór odmowy przedłużenia terminu płatności,odmowa przedłużenia terminu płatności,przykładowe pismo odmawiające przedłużenie terminu płatności,zmiana terminu płatności,odmowa zmiany terminu płatności
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
Żądanie potwierdzenia zdolności kredytowania i referencjiJeżeli złożył u Ciebie zamówienie kontrahent, z którym w przeszłości miałeś problemy związane z uregulowaniem płatności - zażądaj od niego informacji nt. zdolności kredytowych oraz... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o wstrzymaniu dostaw z powodu nieprzestrzegania umowyTwój kontrahent nie przestrzega warunków umowy? Wstrzymaj dla niego dostawy. Wyślij do niego pismo z podaniem dokładnie powodu wstrzymania (opisz, który pkt. umowy jest łamany). Poproś o... |
Zobacz | Pobierz | |
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i odmowa sprzedaży na kredytOtrzymałeś zamówienie od klienta? W zamówieniu prosi o sprzedaż na kredyt? Jeżeli firma nie preferuje takiego rodzaju płatności - poinformuj o tym swojego klienta. |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Dotyczy wybrakowanego towaruZakupiłeś towar u kontrahenta. W momencie odebrania przesyłki wszystko wyglądało ok? Dopiero w trakcie stopniowej sprzedaży ujawniły się wady ukryte? Złóż reklamację do sprzedawcy. |
Zobacz | Pobierz | |
Formularz zamówienia - standardowyStandardowy formularz zamówienia produktów. |
Zobacz | Pobierz | |
Odpowiedź na zapytanie o obniżenie cen - odmowa z uzasadnieniemJeżeli otrzymałeś pismo z pytaniem o możliwość obniżenia cen - możesz odmówić. Poinformuj o tym swojego kontrahenta poprzez Pismo z odmówieniem obniżenia ceny . |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja i zwrot uszkodzonego towaruZamówiłeś produkty u kontrahenta. Część produktów została uszkodzona w trakcie transportu? Niezwłocznie poinformuj o tym kontrahenta. Opisz jakie towary zostały uszkodzone oraz jak... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o chwilowym braku towaruKontrahent złożył w Twojej firmie zamówienie? Niestety cały towar został już wyprzedany a nie wiesz dokładnie kiedy będzie nowa dostawa? Wyślij do niego pismo z informacją o chwilowym... |
Zobacz | Pobierz | |
Uznanie reklamacji i wymiana towaruTwój klient złożył reklamację na zakupiony u Ciebie produkt? Okazało się, że towar uszkodziła firma kurierska? Uznaj reklamację klienta oraz wyślij mu nowy produkt, a zwrotu kosztów za... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja towaru - zła wysyłkaZłożyłeś zamówienie na konkretny produkt, a został Ci dostarczony zupełnie inny? Poinformuj o tym sprzedawcę. Możliwe, że nastąpiła zwyczajna pomyłka. |
Zobacz | Pobierz |